Obchodní podmínky Orijin Tea | Originální původ & kvalita

Obchodní podmínky

Kupní smlouva
 
Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb.) dle našich obchodních podmínek. Odesláním objednávky stvrzujete, že jste se seznámili s obchodními podmínkami našeho internetového obchodu orijin.cz a souhlasíte s níže uvedenými obchodními podmínkami - s odvoláním na §273 Obchodního zákoníku.
 
Kupní smlouva vzniká přijetím objednávky kupujícího prodávajícím. Veškeré objednávky přes objednávkový formulář, e-mailem nebo telefonicky jsou závazné. Předmětem smlouvy je zboží uvedené v kupní smlouvě - objednávce. Kupní smlouva je uzavřena formálním potvrzením objednávky prodávajícím.
 
Objednávka
 
  1. Objednávku zboží vytvoříte postupem, který je podrobně popsán v návodu Jak nakupovat. Minimální hodnota objednávky není stanovena.
  2. Po odeslání objednávky Vám bude e-mailem automaticky zasláno její potvrzení. V případě, že v tomto potvrzení najdete nějaké nesrovnalosti kontaktujte nás okamžitě e-mailem, nebo telefonicky. V případě, že jste toto potvrzení nedostali, znamená to, že jste špatně vyplnili fakturační údaje či chybně uvedli Vaší e-mailovou adresu.
  3. V případě, že zboží není skladem, Vás v co nejkratší době kontaktujeme a dohodneme se na dalším postupu.
  4. Při nákupu zboží v hodnotě 1 800,- Kč a více neúčtujeme poplatek za dopravu (v tomto případě je cena dopravného automaticky 0,- Kč)
  5. Nabídkové ceny uvedené na stránkách orijin.cz jsou platné v okamžiku objednání. Veškeré ceny včetně akčních platí do odvolání nebo vyprodání zásob.
  6. Všechny ceny uvedené v našem e-shopu jsou konečné (včetně DPH)
  7. Kupující může objednávku stornovat kdykoliv až do momentu jejího vyřízení.
 
Zrušení objednávky ze strany provozovatele obchodu
 
Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v případech, že se zboží již nevyrábí, nebo nedodává, není skladem, nebo se výrazným způsobem změnila cena zboží.
 
O zrušení či změně objednávky z výše uvedených důvodů budete informováni a další postup bude po dohodě s Vámi.
 
Vyhrazujeme si právo žádat platbu předem bankovním převodem u zákazníků, kteří nám při předchozí objednávce způsobili ztráty tím, že si doručenou zásilku na poště nevyzvedli a nám se vrátila zpět.
 
Doručení zboží a způsob úhrady
 
Zboží zasíláme v České republice poštou. V objednávkovém formuláři si zvolíte způsob úhrady z nabízených možností:
 
  • dobírkou: platbou v hotovosti při doručení zboží
  • bankovním převodem na náš účet. Jestliže nedojde k uhrazení objednávky do 15 pracovních dnů od jejího učinění, bude objednávka z naší strany stornována.
 
Náklady spojené s balicím materiálem neúčtujeme. V každém balíku je přiložen platební doklad, který je nutno uschovat pro případ vrácení zboží nebo reklamace.
 
Přeprava Českou poštou - Balík Do ruky / Balík Na poštu
 
  • Při platbě předem bankovním převodem 117 Kč / 2-3kg 127 Kč / Na poštu 107 Kč
  • Při platbě na dobírku 174 Kč / 2-3kg 184 Kč / Na poštu 164 Kč
 
​Pokud objednáváte porcelán, keramiku či sklo, doporučujeme Vám připlatit si příplatek za křehké zboží (+30,- Kč). Příplatek za křehké prosím uveďte do poznámky k objednávce.
 
Převzetí zásilky – reklamace mechanického poškození
 
Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky.  Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti pracovníka pošty. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít. S dopravcem sepište protokol o shledané závadě (zásilka bude přepravena zpět odesilateli) a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
 
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel!
 
V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamaci poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.
 
Nevyzvednuté zásilky
 
Všechny zásilky jsou odesílány službou Balík Do ruky/Balík Na poštu a jsou opatřeny číslem zásilky pro její sledování (Track & Trace). Ve chvíli kdy byla zásilka odeslána najdete číslo balíku ve svém účtu a/nebo v emailové zprávě. Pokud je u objednávky vyplněno platné telefonní číslo budete Českou poštou informování o stavech zásilky také prostřednictvím SMS zpráv.
Nepřevzetím či nevyzvednutím odeslané zásilky dochází k porušení kupní smlouvy (zboží nebylo převzato) a vzniká nárok na vymáhání nákladů na dopravu. Při nepřevzetí či nevyzvednutí zásilky adresátem účtujeme poplatek 250 Kč za promarněné poštovné a vratné.
 
Nedoručené zásilky jsou standartně uložené na Vaší dodací poště po dobu sedmi (7) dnů. Pokud zásilku nestíháte vyzvednout, chcete si ji nechat opětovně doručit nebo doslat na jinou adresu, lze využít on-line Služby při dodání České pošty. Všechny k tomu potřebné údaje najdete ve Vašem účtu, v emailu a/nebo v SMS zprávách od České pošty.
 
Reklamační řád
 
Reklamační řád se řídí dle zákona č.40/1964 Sb. Občanského zákoníku ve znění zákona č.136/2002 Sb. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé nevhodným užíváním věci, na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, ani na vady, pro které byla sjednána nižší cena.
 
Při reklamaci je třeba dodržet tento postup:
 
O reklamaci nás informujte telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu. Zde uveďte jméno příjmení a důvod reklamace. Se zbožím musí být vrácen také doklad o koupi zboží, bez něj nebude reklamace vyřízena. Zboží zasílejte jako cenný balík, zásilky na dobírku nebudou přijaty. Náklady na poštovné se nevrací.
 
Vrácení zboží
 
Zboží je možné vrátit nepoužité, nepoškozené, kompletní a v původním obalu do 14 dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu. Zboží musí být schopné dalšího prodeje. O vrácení zboží nás informujte telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu. Se zbožím musí být vrácen i doklad o koupi zboží, bez něj nebude převzetí zboží a následné vrácení peněz vyřízeno. Po kontrole stavu a kompletnosti zboží Vám budou peníze vráceny bankovním převodem na Váš účet. Prosím připište číslo Vašeho účtu a kód banky.
 
Vráceny budou pouze uhrazené peníze za zboží nikoliv poštovné. Zboží zasílejte jako cenný balík, zásilky na dobírku nebudou přijaty.
 
Ochrana osobních údajů / GDPR
 
Veškeré informace o kupujících slouží výhradně pro potřeby vyřízení objednávek a komunikaci se zákazníky. Dále vedeme pouze statistické údaje o výši objednávek pro poskytnutí slevových poukazů pro registrované zákazníky. Informace o kupujících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky a Evropské unie, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů a v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR).
 
Kupující uzavřením kupní smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění kupní smlouvy a to až do doby jeho vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním.
 
Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možné na základě žádosti kupujícího odstranit z databáze prodávajícího. Osobní údaje kupujících jsou plně zabezpečeny proti zneužití.
 
Pouze v případě dopravy zboží kupujícímu, nebo na odběrné místo, si prodávající vyhrazuje právo předat přepravní společnosti, nebo výdejnímu místu, potřebný kontakt na kupujícího, jemuž má být zboží dodáno. Osobní údaje kupujících nepředá prodávající žádné další osobě.
 
Kupující podnikatel uzavřením smlouvy souhlasí s uchováním veškerých dokladů a informací u prodávajícího, které prodávajícímu předepisuje uchovat zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, v platném a účinném znění, jakož i předpisy související.
 
Upozornění
 
Nákup zboží za ceny uvedené v e-shopu je možný pouze přes internet.
 
Závěrečná ustanovení
 
Prodávající si vyhrazuje právo tyto obchodní podmínky kdykoliv změnit. Tuto změnu a její účinnost prodávající vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách či jiným vhodným způsobem.